Gekoppeld aan al je systemen, optimale conversie
WooCommerce
Webshop
Sturdy Digital heeft ruime ervaring in het ontwikkelen van WooCommerce webshops. Daarbij zorgen we er graag voor dat de WooCommerce webshop aansluit op overige systemen zoals je administratiepakket, je ERP of CRM systeem, voorraadbeheer en marketing systemen. Onze designers zorgen bovendien voor een sterk converterend design zodat verkopen worden gemaximaliseerd.
Koppelbaar aan elk denkbaar softwarepakket
Vergaande automatisering van terugkerende taken
Veel aandacht voor conversie
Maatwerk functionaliteit zoals een offertetool, klantlogin of klantspecifieke prijsafspraken
Schaalbaar en toekomstbestendig

Sturdy Digital: WooCommerce webshops sinds 2010
Sturdy Digital ontwikkelt WooCommerce webshops sinds 2010. Dat betekent dat we al heel veel vragen voorbij hebben zien komen en ruime ervaring hebben in het vinden van de beste oplossing. Zo hebben wij ervaring met bijvoorbeeld:
- Koppelingen met externe software zoals Exact, Asperion. Picqer, Mollie, MultiSafepay, feedback company, Trustpilot en vele andere systemen
- Grote webshops met 20.000+ producten
- Het vervangen van een webshop met 400+ orders per dag
- Het migreren van producten uit bijvoorbeeld CCV shop
Het verschil tussen Sturdy Digital en veel andere WooCommerce leveranciers: wij gebruiken WooCommerce niet alleen, wij programmeren er mee. We kunnen precies dat maken wat nodig is om jouw webshop voor je te laten werken.
Slimme koppelingen voor WooCommerce
Sturdy Digital heeft zeer veel ervaring met het koppelen van WooCommerce aan overige systemen. Denk daarbij aan:
Administratief
Hoe meer orders je via je webshop genereert, hoe minder werk je kwijt wilt zijn aan het administratief afhandelen van die order. De mooiste oplossing is als een order automatisch in de administratie wordt verwerkt. Bijvoorbeeld in Exact , Afas, of Asperion. Ook als die bijvoorbeeld wordt geretourneerd en er een creditfactuur moet worden aangemaakt. En verkoop je goederen aan het buitenland? Dan zorgen we ervoor dat de BTW goed wordt Voorraad en productbeheer
en dat de factuur wordt opgemaakt zoals het hoort.
We analyseren samen jouw administratieve proces en bedenken welke onderdelen we voor je kunnen automatiseren.
Voorraad en productbeheer
In het beste geval vindt het productbeheer plaats op 1 plek: de single source of truth. Dat kan de webshop zijn, maar vaak worden producten beheerd in een extern systeem: een ERP of PIM systeem. Bijvoorbeeld Compano of Exact Wij koppelen de website in dat geval zodat alle product- en voorraad informatie op 1 plek blijft. Dit voorkomt fouten en dubbel werk. Prijzen, eigenschappen, foto’s en beschrijvingen worden op 1 plek beheerd en overal op de juiste manier weergegeven.
Er zijn ook hybride opties mogelijk Denk bijvoorbeeld aan productinformatie in een PIM systeem en voorraad informatie in de webshop. We overleggen met elkaar wat de handigste opstelling is en richten WooCommerce zo in dat het optimaal werkt met alle systemen in jullie landschap.
Betalingen
In een webshop moet uiteraard betaald kunnen worden. We koppelen met bijvoorbeeld Mollie of MultiSafepay. We richten de shop tevens zo in dat betaalmogelijkheden conditioneel worden aangeboden. Denk bijvoorbeeld aan een scenario waarin Creditcard of Apple Pay betalingen alleen mogelijk zijn in het buitenland (waar geen iDEAL beschikbaar is). Of dat zakelijke klanten na goedkeuring op rekening mogen kopen.
De juiste betaalinstellingen zorgen voor extra conversie.
Analytics
Conversie verhogen kan alleen als die op de juiste manier wordt gemeten. We zorgen uiteraard voor een naadloze aansluiting tussen WooCommerce en Google Analytics. Zo kunnen we zien welke campagnes renderen en welke beter kunnen.
In samenwerking met onze partner SDIM richten we server side tracking in voor een optimaal resultaat.
FullFillment & verzending
Er zijn veel bedrijven die het fullfillmentproces van webshops kunnen overnemen. Of alleen het administratieve verzendproces. Wij koppelden eerder met diverse systemen waaronder bijvoorbeeld Picqer, Soocool en Sendcloud. Orders worden via de API naar hun systeem geschoten en de verdere afhandeling is uitbesteed. In sommige gevallen gaat de integratie nog een stuk verder, bijvoorbeeld als er ook een fysieke afhaal locatie is, PostNL afhaalpunten, of als er bederfelijke of vuurgevaarlijke producten moeten worden verzonden.
We horen graag welke uitdaging jouw assortiment biedt en vinden samen een passende oplossing!
